Don't tell me it's not worth tryin' for, you can't tell me it's not worth dyin' for

SHO. Har inte åkt till mamma än, hon får komma och hämta mig i så fall jag orkar inte ta bussen. Har duschat och ätit. Nu ligger jag i sängen med cola och marabou och är helt inne i felsms HAHAHA jag tror jag dör snart, vadå inget liv.
På onsdag ska jag träffa Felicia, på fredag sover jag och Elin hos nån av oss och på lördag blir det antagligen kina+bio med Evelina. NAAAAJS.
Och den 20de blir jag och Elin fattiga. Som fan. Allt vi ska göra gör vi den 20de HAHAHAHAH fol.
- köpa julklappar, en sak till våra pappor som ska få samma sak, inte den billigaste dårå.
- äta på cupido
- sola
- köpa kläder åt oss själva
aa kommer inte på mer just nu.
Asså shiiit jag klagar på andras k bry statusar när jag skälv gör k bry inlägg. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0