När jag fallit tungt på ditt minnes skrothög

Hellu, jag coh Felicia gick runt på stan, åt på donken och där träffade vi Josefine, Fredrik och Emil. Längesen man såg dom. Efter det kollade vi i affärer, gick in på stadium och där fick man gratis fika så vi haffa på oss massa och gick in i ett provrum och åt HAHAHAHA noooobs. Efter det satt vi på akademinbokhandeln ett tag och pratade om våra tråkiga emo liv in för halva sverige. Sånt gör vi! Nu när jag kom hem hittade jag massa powerking i kylen så det gjorde min dag. Hare bra!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: skönt :) jo det är bra. lite förkydl och sånt bara... ;/

2011-12-07 @ 20:56:42
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0