Nolifer

WHO?
Vem är i rummet med dig: Ingen
Vem fick du sms av senast: Ewe

Vem tänker du på nu: Ewe för att jag precis skrev hennes namn

Vem pratade du senast i telefon med: Pappa
Vems hus var du i senast: Mitt, annars Ewe
Vad sa du senast: Okej
Vem önskar du att du var med nu: Elin, jag är hungrig och hon bangar aldrig på mat.. 
Vem är din favorit släktning: New York människorna, allihop 
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Går inte i skolan

WHERE?
Vart är din telefon: Laddar
Vart är din mamma: Fråga henne
Vart är din pappa: Sover
Vart sover du: I min säng
Vart handlar du mest: Ingen jävla aning
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Holmlunds
Vart åkte du senast med bil: Hem
Vart i ditt rum är du: Sängen

WHAT?
Vad åt du senast: Bulle
Vad drack du senast: Cola
Vad är de för färg på dina byxor: Svart
Vad är den närmaste saken som är blå: Mina shorts
Vad gillar du mest med skolan: Jag hatar skolan
Vad är din favorit färg: Har ingen, skulle säga vit
Vad är din favorit hemsida: Är inte n00b 
Vad är ditt favorit sko-märke: Converse & fred perry
Vad hör du just nu: Gingern - Framåt förevigt
Vilken film såg du senast: Open water

WHY?
Varför går du i skolan: För att jag inte vill, är ledig ett halvår 
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter: Hänger inte med riktigt nu..
Varför går du i någon sport: Gymmar idiut

WHEN?
När är din födelsedag: Snart
När köpte du senast nya byxor: Nån vecka sen kanske
När var senaste gången du tände ett ljus: Venne
När var du senast i skolan: 2 - 3 veckor sen
När träffade du din pappa: 2 timmar sen
När du pussade någon med motsatt kön senast: Minns inte
När du hånglade med någon: - 

HAVE YOU EVER
Sovit i en annan säng: Ja
Tyckt att din kusin är het: Nej
Sovit naken: Ja
Kört över hastighets gränsen: Nej tur det
Målat om ditt rum: Ja
Dansat framför en spegel: Inte vad jag minns
Fått hicka: Ja -.-
Dumpat någon: Ja
Stulit pengar ifrån en kompis: Nej 
Hoppat i en bil med folk du just träffat: Tror inte
Varit i slagsmål: Slagsmål och slagsmål?
Smugit ur ditt hus: Ja
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Jag vet inte
Blivit arresterad: Nej
Hånglat med en främling: Ja
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Ja
Varit förälskad i en granne: Nej fyfan
Struntat i skolan för att göra något roligare: Ja
Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja
Sett någon dö: Nej
Kysst en bild: Tror inte det
Sovit till 3: Ja
Älskar eller saknar du någon just nu: Ja


Kommentarer
Postat av: Elina

sv: okeej hihi låter bra det ^^ jag gör inte så mycket, ska nog snart gå och lägga mig och kolla på någon Beck! :) händer imorgon då? (: Kram

2011-12-07 @ 01:13:24
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0