They say time flys when you're having fun

Gmx – Då Du Ser På Mig (Älskar Denna Känsla) Original
Fyfan va mörkt det är i mitt rum pga väggarna. Kanske ska måla om skiten. MEN, idag när jag gick fårn mamma mot brantingstorg så insåg jag hur fint salabacke är. Inte så fint när man väl flyttar dit kan jag ju säga. Men jag skulle inte banga på att bo där i nått år eller två sen. Tjäna ihop * host * lite * host * cash och sen tagga långt åt helvete till ett stort jävla hus nånstans. Har planer på New Jersey.. lite mer landet det där. Eller Newport. Åh herregud då gäller det att sköta skolan dom sista åren. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så han kan göra mat åt mig, så jävla hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0