1 Februari

Äntligen hemma. Okej har vart i en timme om inte mer. Tog bussen från skolan halv 5. Aja, dagen var som sagt helt okej. Nu ska jag leta upp FINA kläder tills imorgon, skit fula idag också. Imorgon åker jag, Evelina, Therese och Felicia till boländerna för att köpa saker till falun. Så jävla taggade är vi haha. Jag längtar som fan till kvällarna men INTE lektionerna och nationella proven. Dom kan dra åt helvete. Men fan va kul vi ska ha. Allt är planerat, jag ska ha med dator och grejer så vi kan kolla på film, sen drar vi väll till maxi och donken en gång om dagen eheheheh. Det tar typ 40 minuter och gå.. så aa lite jobbigt. Men aa nu hinner jag inte skriva så mkt mer, blev långt ändå. Måste träna till ett prov som vi har om 3 dagar... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0