fuck you

Har inte mkt att säga faktiskt utom att jag måste få lägga ut min fucking adhd damp på någon eller något. Jag är iaf sjukt trött på såna som gör sig till in för sina kompisar. Som aldrig vågar öppna käften när dom är själva. Sen när kompisarna är är med vågar man tydligen så jävla mkt mer? Så sjukt pinsamt. Sen att man inte fattar att man är så sjukt hatad pga sitt förjävliga beteende, det är också pinsamt. Går runt och tror att man kan bete sig hur fan som helst sen ska alla älska en ändå liksom? Lägg ner. Men det är som det är, man får fan stå för saker man gör och kan man inte ta konsekvenserna sen får man väll tänka till innan man ens öppnar käften. Och du tror att alla driver när dom säger " neeeeej inte du tagggaaaaaa! " Haha vet du hur jävla seriösa alla är? Men aa ska komma till det viktigaste nu, jag bryr mig inte om dig. Inte ett jävla dugg så du kan bah ta och lägga ner. Du vet inte vad jag kan göra. Jag snackar inte skit bakom ryggen som du gör, det är väll det ända du kan få fram av något. Jag tar saker face 2 face. Kom till mig nästa gång SJÄLV om du vill ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0