hela veckan i falun:

Okej, i måndags mötte jag Evelina vid skolan kl 8, en timme tidigare.. vi satt och gjorde ingenting, väntade på bussarna. När vi åkte dit satt vi oss långt fram eftersom det tar 2½ timme att åka dit. Så vi kollade på världens dåligaste film och goffade i oss enbergidricka och chips. När vi kom fram började vi packa upp och grejer sen hade jag no direkt. Ner i gamla styckrummet! Aja, det var iaf den ända lektionen på mångaden sen vare bah chill restev av dagen.
På tisdagen var det ju nationella prov, det var inte så svårt faktiskt. Sen hade vi slöjd restev av dagen. På kvällen gick vi till ica maxi och donken. Köpte ännu mer läsk och sånt.
På onsdagen hade vi också slöjd hela dagen och gud vad jag HATAR det. Så sjukt tråkigt. Gjorde iaf en fågelholk som jag ska elda upp. Fett kaos den dagen också. Juste, på natten mellan tisdagen och onsdagen, det var fan det värsta jag har varit med om. Jag och Evelina går upp mitt i natten för att gå på toa, hon hörde att folk pratade I väggarna. Och jag som var på toan bredvid hör att alla rum vaknar och har kuddkrig eller vafan? sen hör jag nycklar utanför dörren så jag bah; jaha? blir vi hemskickade nu eller? och då hör jag att Evelina springer ut från toan så jag gjorde samma sak och då var allt lugnt som att inget hade hänt. Sen stog vi utanför och berättade och fyllde i varandras meningar. Så vi sprang in på rummet igen. Usch! Säger ju att stället är hemsökt. Aja på torsdagen hade vi nationella prov igen, inte alls svårt det heller. Sen hade vi bild men jag sket i den och hade vilodag istället, så fucking skönt! Och jag ramlade i trappan och stukade foten. Varför är jag inte förvånad? Aja, idag hade vi hemkunskap och sen drog vi hem. Känns inte bra alls att det där var sista gången i falun. Kommer verkligen sakna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0