eheheheh

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Fullständigt namn:
Jenny Sofia Ahlström.
Smeknamn: -
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell.
Beroende av: Energidricka, starkt.
Vem behöver du mest just nu: Linnéa J :( & han då .. 
Vad tror folk om dig? Dom som inte känner mig brukar inte få det bästa intrycket av mig haha.. men jag är faktiskt inte den bitchen alla tror att jag är :)
Stämmer det? Haha nej, dom flesta ska jämt överdriva som idioter och anta saker. 
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon? Haha jag brukar inte säga saker för att imponera på någon. 
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer jääävligt ofta. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Har inte **** upp det. Från Mimmi.
Var bor du? Uppsala.
Trivs du där: Ja, helt perfekt, bortsätt från äckliga människor som bor här men det finns gott om bra människor också. 
Äger du några converse: Yes. 
Sprit, cider, vin eller öl: Cider.
Brukar du bli för full: Nej då.
Vad har du för mobil operatör: Comviq.
Är du allergisk mot något: Mjölk lite grann faktiskt. Märkte det i falun och nu har det fortsatt. 
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Har inga mål just nu, bara jag inte bor på gatan i framtiden. 
Vem pratade du i telefon med senast? Pappa. 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: När kommer du hem? och aa typ sånt. 
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske? 
Sov du ensam: Ja. 
Brukar du komma i tid: Haha gud om folk visste hur mkt jag försöker. Men när det gäller skolan så går det fan inte. 
När mår du bra: När jag är glad, eller får reda på ngt positivt. 
När blev du fotad senast: Idag. 
Hur känner du dig nu: Lite panik sådär.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/grå/vit
Vad tycker du om fötter: Äckliga. 
Vad saknar du: 2009. Hela året, typ.
Hade du en bra kväll igår: Jorå. 
Favoritdryck på morgonen: Inget, allt smakar skit på morgonen. 
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött.
Är du blyg? Nja, det beror väll på, men är inte en sån människa om man säger så. Skiter i ;)
Sysslar du med någon idrott: Gud så mkt jag har håll på med. Dans, fotboll, ridning, innebandy, handboll, men fan inget duger. Men jag tränar hemma, kommer bli mer sen, pappa håller på och göra ett gym förstår ni. 
Vill du hellre ha mail än brev: Ja. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, gud nej
Har du spytt offentligt: Har jag säkert. 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex?
Är du nöjd med ditt liv: Varför klaga egentligen, man lever förfan bah en gång. 
Är du bortskämd: Det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: Stan med Elin ett tag, sen vidare till Evelina och slaggar där. 
Vad är det värsta du vet? Olycklig kärlek. 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket.
Vad behöver du just nu? Money. 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Haha har ingen förebild. 
Vad längtar du till? Sommaren. 
Varför? Varmt? 
Har du bra vänner och äkta vänskap: Världens bästa! ♥
Vad är det finaste du fått? Vännerna.
En speciell dag du minns: 15 Juli 2009  & 29 oktober 2009.
Tycker du om någon just nu: Ja. 
Om fem månader: Är det sommarlov, fifan va skönt. 
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Therese eller Frida. 
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: satte på tvn halv 9 så jag inte skulle somna om. 
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Yes. 
Vad ska du göra ikväll: Kolla på film. 
Är det okej att gråta: Ja.
När grät du senast: Två dagar sen. 
Laddar du ner musik och film från Internet: Nyfiken? 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara skiten. 
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: På dom gamla fjortis tiderna ja, nu nej. Kan väll köpa något om jag tycker det är snyggt. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar. 
Vill du gifta dig: Just nu nej, men kommer säkert ändra mig sen. 
Vill du ha barn: Haha samma här, nu är det det sista jag vill, men som sagt jag kommer säkert ändra mig sen. 
Solar du ofta: Aldrig nu för tiden. Förra året solade jag väll några gånger i veckan. 
Är du bra på att laga mat: HAHAHAHAHAHA, fråga min hemkunskaps lärare i falun. 
Gillar du att dansa: Ja.
Är du bra på att sjunga: Jag får höra att jag är det.
Är du flygrädd: Ja.
Hur vig är du: Inte alls längre. 
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Gillar inte glass.. om det inte är donken då.
Tror du på ett liv efter döden: Nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Beror på.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej. 
Har du tandläkarskräck: JA FYFAN.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska. 
Vilken ögonfärg har du: blå/grå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Har slutat.
Röker du: Nej. 
Senaste låt du hörde: Det bara är så. 
Vad gör du på helgerna: Kompisar, stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0