23 januari

Jag hatar söndagar. Men iaf, igår åkte jag och mötte Elin på stan, vi gick runt i alla möjliga affärer i några timmar haha. Sen träffade vi Andreas och Erik vid åhlens och vi gick vidare till bion och väntade på att deras film skulle börja och då drog jag och Elin till bussen, vi hann precis köpa powerking också. Och det var så skämmigt.. Vi hann inet skicka våra biljetter så vi gjorde det när vi va på bussen och precis när våra biljetter kom så började bussen åka så vi typ ramlade och såklart ska vi sätta oss längst bak också. Haha vi tänker inte ibland asså. Aja sen kom vi hem till Elin och efter ett tag kom Emmelie också! :D Vi åt och sådär sen gick vi till sunnersta skolan med Andreas och Erik och va ute i några timmar tills vi gick in igen. Ja sen va vi väll inne hela kvällen och snackade om allt mellan himmel och jord, tog massa bilder och aa :) Sen ut med Izzie halv 1 tror jag? Och som vanligt somnar jag och Elin först haha! Men det var sjukt kul igår. Och idag vaknade vi runt 12 kanske? Och jag drog hem vid 2. Och när jag kom hem duschade jag direkt och nu har jag precis städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0