24 januari

Sha! Dagen var helt okej men sög rätt hårt ändå. Det kunde blivit bättre. Aja vi började tydligen halv 10 idag men typ ingen visste det så mer än halva skolan kom 10, jag ingick där dårå. Eheheh. Jag träffade Evelina direkt, dissade henne efter en halvtimme när min tyska började. Och tyskan var helt okej den med, tills vi skulle gå då fick jag lite utbrott på en viss person, nämner inga namn men jag tänkte inte riktigt på vad jag sa just då hehe. TYCKER JAG HADE ALL RÄTT I VÄRLDEN ATT SÄGA SÅDÄR :) Men iaf, sen gick jag till Evelina igen och vi fick ryck när vi sån några som borde hålla sig borta från oss så vi gick till ica. Köpte lite goda saker där vavava. Ingen anorexia här inte eheheh. Men iaf, vi gick tillbaka till skolan med största paniken efter ett grupprum men såklart hittade vi inget så vi satt oss på 5an och åt och såklart kommer 7orna och tjallar ner oss men fick vi nån skit? Nej! :D Aja sen hörde vi några komma i trappen så vi fick största paniken och sprang in i ett grupprum där vi trodde det satt folk men som tur var så var det tomt, där inne satt vi och snackade skit i en timme tills vi slutade. Eller jag hade idrott men jag drog till gottsunda istället och hämtade min efterlängtade laddare till mobilen, sen drog jag hem direkt och nu sitter jag här.. Jobbig dag :( ♥
Snygga bilder jag vet, not. Men kunde inte se bättre ut maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0