25 januari

Det där tidsinställda inlägget gick ju bra haha. Kanske kan köra några såna emellanåt. Men iaf, dagen var helt okej och jag har skött mig rätt bra också. Gick på bg'n på morgonen OCH slutet, so föreläsningen och tyskan, till och med ws innan. Fett bra jag är. Aja, efter skolan stannade jag kvar ett tag också och skrev ut matten. Evelina skulle ladda sin mobil också så vi satt i 8G's bg rum. Snackade med Philip och Yacin  ett tag, haha Philip med sin sjuka humor HAHAHAHAHAH. Snackade även med Linnéa i tele ett tag, så skönt att nån förstår en! Aja efter skolan drog jag och Evelina ner på stan, jag köpte puder och sen tagga vi till donken och sen hem. Och Wille fyller år idag också, så aa grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0