26 januari

Dagen sög. Jag kom till skolan typ 9, mötte Evelina på 2an och gick direkt ner till caféterian. Där satt vi till halv 10 typ, jag gick upp och lämnade mina grejer och då sa Carro att jag hade svenska men det sket jag i och chillade istället. Evelina sket i sin engelska också. Sen dissa jag bilden också, men gick på Evelinas bild lektion på eftermiddan istället. Och min lärare har inte sett mig idag. Eller jo, blev haff av 2 lärare samtidigt. Har inte varit på idrotten heller eheheh. Fick ganska mkt skit på samma gång precis när jag skulle tagga hem men som tur var så räddade Evelina mig med att säga att vi hade bråttom ;) Så vi drog. Och nu är jag hemma ohyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0