27 januari

En av dom sämsta dagarna hittills. Först hade vi bg, sen gick jag och Jossan ner i cafeterian i en timme tills musiken började, hade det i 2 timmar. Jag kände mig ganska stolt, skakade ett sånt där egg hela lektionen nästan. Men eftersom min klass är lite som den är så spelade ingen i takt. Alla höll på för sig själva. Jag och Sofia pallade inte va kvar där inne så vi gick ut och satt oss i ett grupprum och snackade massa. Iaf sen ringde Lovisa tror jag de va, till Sofia och sa att vi skulle komme tillbaka till lektionen för att vi skulle skriva låtar? Så vi blev indelade i grupper, och min grupp va klart bäst haha. Kommer seriöst börja garva när vi ska sjunga den där in för hela klassen. Ingen seriös nu då. Aja, sen var det lunch, åt inget. Jag och Jossan satt oss på 2an ett tag tills min klass skulle till ungdomsmottagningen kl 1, sen efter det slutade vi så jag drog hem direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0