28 januari

Dagen var rätt okej. Började med en övning/förberedelse in för nationella proven i svenska, vilken del vet jag inte hehe. Det gick ganska bra. Sen hade jag ingenting på hela dagen, så jag har mest chillat, sen bg på slutet. Efter skolan drog jag och Evelina nar på stan, träffade Elin och Emmelie lite snabbt, sen satt vi utanför donken och åt cheeseburgare, fullt där inne. Aja då kom iaf Dommi och gjorde oss sällskap ett tag tills vi skulle tagga. Vi kollade på kläder sen hittade jag en skit fin tröja på ginatricot men hade såklart inte pengar med mig. Så sen när jag och Evelina skulle tagga så sa jag åt pappa att åka till gränby och möta mig där. Då fick jag tröjan och en ny foundation. Aa sen köpte vi godis och sånt skit och nu kom jag precis hem. Ser inte fram emot det här alls, ska plugga hela helgen. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0