31 januari

Aa fett jobbig dag. Först hade vi bg, sen direkt efter so.. skit jobbigt fast jag satt och spelade under hela föreläsningen. Sen hade min lärare tänkt att jag skulle äta på 10 minuter, för sen skulle jag till gamla kunskap och ha tyska, och halv 12 började syv grejen och liksom DÅ slutar tyskan. Sen ska man hinna tillbaka också. Så jag smörade lite och slapp skiten, sen var det svenska, nån grejs inför nationella proven i svenska. Hann nästan klart. Ska stanna efter skolan imorgon och fixa skiten. Sen blir idrotten flyttad till klockan 1 istället. Så vi hade med 9G också. Inte så farligt. Bara teori. HATAR när man har fasta lektioner som alla ska gå på. HATAR. Är inte van vid det:(
Men aa efter skolan stannade jag och Evelina kvar till kl 5. Omogna som vanligt, snackade med lärarna i cafeterian. Sen upp till datorerna och kollade facebook lite snabbt, sen hem. Bussen va jävligt sen också. Aja, ska duscha och grejer nu, känner mig skit skabbig och har gjort hela dagen pga mina fula kläder och mitt jävla hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0