dag 1 - om mig

( tog bort det gammla för det blev konstigt och jag skrev typ bara om 2 saker )
Nu kör vi då. Jag heter Jenny Sofia Ahlström för er som inte visste. Jag är 15 år, alltså född 1995. Jag går på kunskapsskolan i uppsala, norra dårå. Ganska skönt faktiskt men jag verkligen hatar skolan ändå, eller det är lektionerna som håller mig borta, har inte direkt något emot alla som går där. Och många får inte direkt bästa intrycket av mig första gången.. haha. Men jag kan inte direkt säga att jag är bitchig eller kaxig på det sättet. Men om nån är det mot mig så är det klart att jag går emot direkt. Resten är jag faktiskt snäll mot. Efter skolan och på helger och sånt brukar jag vara med vänner, sportar inte eller något men det ska jag börja med i vår, iaf börja springa eller något för det behövs. Man kan inte direkt säga att jag har någon speciell stil heller. Tycker jag ngt är snyggt så köper jag det. Och jag är aldrig nöjd heller, bra och veta, jag hittar alltid ngt fel med allt. Aja, fick med det viktigaste tror jag..
jag och linnéa för 1½ år sedan.. Blonda tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0