dag 5 - Skolan

Okej. Som dom flesta säkert vet så går jag på kunskapsskolan Uppsala Norra. Kan ju inte direkt säga att det är ngt fel på den. När jag började där trodde jag aldrig att jag skulle kunna klara av och ta eget ansvar och sådär men kolla.. det går ;) Förra året va ju sådär, jag kom försent till skolan hela tiden, gick inte på föreläsningar, kp-pass och sånt där. Jag pallade inte helt enkelt, jag chillade med vänner istället plus att jag drog till stan varje dag på skoltid men som sagt så har jag skärpt mig nu. Men mitt största hat-objekt måste nog ändå vara skolan. Men idag har vi hemstudie dag, det innebär att man jobbar hemma, vilket jag har gjort, vi ska läsa till sida 55 i en bok, har kommit till 14. Och den suger jag kommer inte ens ihåg vad jag har läst. Men annars vet jag inte vad jag ska säga om skolan. Den är tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0