?

Jag har tänkt på en sak, nästan alla handlar på samma affärer. Okej inte alla men många. Det var som när jag var på rean, alla våldtog gina och cubus. Resten av affärerna var det typ inte en jävel på. Vad hände med Holmlunds t.ex? Okej det var typ stället man köpte svea mössor på och sånt där. Men äre för att alla går efter allt som är inne, så kommer ju alla gå i samma kläder? Hehe.. fint. Så, köp det ni själva tycker är snyggt. Själv har jag aldrig ägt ett par uggs, och det är sant. Visst jag tycker inte dom är fula eller ngt, dom ser ju varma ut. Men om alla ska gå i dom? Det blir ju inte en sån stor grej om man själv köper dom. Man vill ju ha ngt som inte alla andra har. Ja, lite onödigt inlägg kanske, bara en åsikt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kläderna på Cubus och Gina är ju inte ens inne.

det är ju dom andra affärerna som har snygga kläder, och jo dom var också proppfulla.

2011-01-08 @ 06:14:13
URL: http://malvaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0