I never wanted nobody else

Hej alla friska människor som har ett sååå mkt bättre liv än mig! :) Aa vad har jag gjort idag, dejtat sängen skulle jag säga. Vaknade typ mitt i natten och mådde skit dåligt, låg vaken tills pappa vaknade runt 9 kanske. Han har fått en jobbig dag pga mig. Så övrigt har väll dagen gått väldigt långsamt. Jag vill gå till skolan imorgon. Jag vill verkligen. Men tror inte det blir av om jag ska vara ärlig. Blir nog inte frisk över en natt men jag hoppas verkligen. Vi börjar ju 10 imorgon. Men aa mår jag fortfarande lika dåligt så blir det sjukhuset och ja jag är van så jag skiter i. Men nu har jag skit ont i ryggen av någon anledning och allt typ... snurrar? Så vi hörs väll..
kärlek.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: du är fin sötis! <3

2011-01-16 @ 21:08:01
URL: http://matildaulfhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0