jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut

Jag hatar måndagar även fast det är den skönaste dagen egentligen. Okej då är det en hel vecka kvar i skolan. Men vi har iaf sovmorgon till 10, sen världens längsta bg på morgonen verkligen skit jobbigt.Sen har vi jävla tyska vilket jag hatar och suger på. SEN äre lugnt fram till 2 tror jag.. och sen har vi idrott till 3 för läraren är ju tillbaka -.- men det är ganska kul ändå när vi har honom. Han förstår liksom om man inte vill vara med på vissa grejer, han är ingen sån som tvingar än, vill man inet vara med kanb man få gå eller göra ngt annat. Bara man kommer till lektionen liksom. Så fucking skönt! Så jag ska börja gå på lektionerna igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0