skolan dödar mig

Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på datorn och bloggar direkt. Duktig chey. Aja, jag vaknade halv 8 imorse för ingen väckte mig men det var lika bra egentligen. Jag trodde vi hade ph idag men det hade vi tydligen inte? Så jag kom till skolan kvart i 9 och det är bra tid för att jag ska hinna ha ph och grejer och sen får jag höra att alla har sovmorgon till halv 10?! Ja jag blev ju lite sur och jag liksom flög ur sängen imorse.. Aja. Sen började vi iaf, bg'n på morgonen var inget speciellt. Sen direkt efter hade vi jävla svenska kp. Fick hemuppgifter och sånt, riktigt tråkigt. Sen var det lunch, äckligt som vanligt så jag åt inte idag heller. Sen skippa jag no'n för att jag skulle träna på so provet i en timme, och provet gick ju sådär.. kanske får ett g iaf. om jag har tur. Chansade på typ allt. Och när man var klar med provet så fick man gå hem. Men jag stannade med Evelina i skolan till klockan 2. Och juste hon haqde smällare med sig, typ 16 eller vad det var så vi smällde dom också. Kul att vi inte städade efter oss hahahahah.. Men iaf, hon hade inte heller nån bg på slutet OCH VI HADE INTE MUSIK IDAG VET NI HUR JÄVLA FUCKING GLAD JAG ÄR?!?!?!?!??!?!?!? Aja så vi drog hem och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0