sorry..

Asså förlåt.. men måste bara få det ur mig och bryr ni er inte behöver ni inte läsa. Men seriöst.. jag sa innan att jag inte vill ha falska människor i mitt liv under hela 2011 och därför vill jag inte ha dig kvar, tyvärr. Först kan du va bästa vän med en, sen en sekund senare skaffar du nya vänner och skiter totalt i dina gamla. Som t.ex mig. Det finns flera men jag nämner inga namn. Och nu försöker du ta mina vänner. En av dom står mig väldigt nära så snälla.. förstör inte det här nu. För snart kan jag inte vara vän med henne heller om det ska fortsätta för du jag känner dig. Jag vet hur mkt skit du kan snacka om dina gamla bästa vänner, som du har förlorat och det kan jag förstå. För jag har verkligen försökt. Men du dissar bara så jag pallar inte längre. Och nej ber dig inte komma tillbaka, för det är redan försent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0