:D

Måste skriva det här, för jag fick reda på en sak idag. Och jag vet att den personen jag syftar på läser min blogg. Så varför inte? :)
Jag stör mig på folk som säger att andra är falska, när dom är värre själva. Om vi nu skulle säga att jag är med folk mer eller mindre ofta. Frågar folk om jag har lust att dra till stan eller ngt, visst varför inte? Självklart att jag gör det. Och det här betyder I-N-T-E att jag inte behöver höra av mig, det kan jag lika väl göra. Men är jag falsk då för att den andra inte heller öppnar käften? Vi ligger ju på precis samma nivå. Sen är det fegt att sitta och säga massa saker bakom en dator när man får hjärtattack när man ser personen irl. Det är omoget av mig att skriva av mig här, I know. Men allt jag skriver bakom en dator kan jag lika gärna slänga upp i nåns face. Och sen går man och snackar skit om sina vänner? Varför? Va inte vän då? Det var väll jävligt lätt då har vi det fixat. Så vem fan är det som är falsk mellan oss två. Och du, lägg aldrig över skiten på dom  andra, du vet vilka jag menar. Dom har inte gjort dig ett skit. Den ända det är fel på är dig, sluta överreagera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0