dööööö :(

Jag mötte upp Sofia på centralen, drog till sjukan och där satt vi en väldigt lång tid, sen fick jag göra massa prover. Helt onödigt. Dom beställde läkartid åt mig så jag och sofia drog till donken och åt så länge, sen kom vi tillbaka, hon väntade med mig en timme sen va hon tvungen att dra :( så jag satt där själv  i 45 minuter, haha va tårögd skojar inte. Hade så jävla ont och de tog sån tid så jag ringde pappa och precis när han kom så var det min tur. Dom gjrde mitt liv till ett helvete precis. Fick antibiotika och grejen är att jag inte tål det, men vad ska jag göra åt saken. Får ta det ändå. Får inte dricka eller ett skit nu. Så mitt liv suger. * CUT CUT *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0