face down in the dirt she says, this doesn't hurt

Hemma igen, tråkigt faktiskt.
torsdag - gjorde inte så mycket, åkte till siljan ett tag sen runt i rättvik bara.
fredag - åkte till mora, deras stan.. aa vad ska man säga? Litet. Hittade bara en tröja, sen var det inte värt att vara kvar haha, plus att det regnade sönder. Så vi drog tillbaks till campingen, sen blev det finare väder på eftermiddagen så vi cyklade till siljan, jag lekte i vattnet, ja jag fyller 3 imorgon btw! Efter det cyklade vi tillbaks till campingen och spelade minigolf, gick åt helvete haha.
lördag - åkte till leksand, blev inget leksandsommarland.. regnade lika mycket då så vi åkre runt i stan ett tag, det var mindre än mora, köpte en t-shirt från starshop. Helt okej.
Sen åkte vi tillbaka till campingen och på kvällen kom solen fram, så vi drog till bowlinghallen och åt.. så jävla gott.
Sen gick vi tillbaka till stugan och gjorde inte så mycket mer den dagen, utom att jag låg i sängen och nördade sims. Kul liv! Idag blev man väckt runt 8 så vi skulle hinna städa och skit innan vi åkte hem, jobbigt! Så var det bara en lång jävla bilresa på 3 timmar kvar. Nu är jag hemma iallafall. Bilderna får ni senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0