Fucking test

110 "Viktiga" Tonårsfrågor

Fem Frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Fuck no
Hur många har du varit kär i? - På riktigt? En
Är du kär just nu? - Inte så, direkt
Kommer ni hålla länge? - 


Tio Frågor om dig själv
Vad heter du? - Jenny
När fyller du år? - 15 februari
Några piercingar? - Naveln
Vad har du på dig just nu? - jeans, tshirt, strumpor, underkläder
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Fråga inte mig
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Bra fråga
Vad är du bra på? - Att vara missnöjd
Vem älskar du mest på denna jorden? - Mina närmsta
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans


6 Frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Ingen vet precis allt, faktiskt
Vem är den roligaste av dina vänner? - Evelina, precis samma humor
Vem är snyggast av dina vänner? - Har bara snygga vänner
Partyprisse? - Josefine, lätt!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Don't know
Vem av dina vänner är du mest med ? - För tillfället skulle jag säga Elin, henne har jag träffat mest i sommar


9 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Ingen direkt
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej
Vem är farligast i din familj? - Jag, lätt
Vem ser roligast ut i din familj? - Haha ingen?
Vem är coolast? - Jag
Har ni något husdjur? - 2 kaniner, katt snart I guess
Vem har du mest gemensamt med? - Ingen aning
Vem står för underhållningen? - Jag
Vem sover du oftast med?  - Ingen

12 frågor om idag
Vad har du gjort?-  Stan
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Haha, emo humör kanske
Har du gjort något bra idag? - Yes!
Vad ska du göra nu? - Kolla oc snart 
Har du gjort något dåligt idag? - Säkert
Vad har du ätit idag? - Godis, muffins, mat, en subway macka, cola, energidricka BEHÖVER JAG FORTSÄTTA?
Har du duschat idag? - Innan jag går och lägger mig
Är du trött nu? - Typ
Vad händer imorn? - Sover hos Elin
Går du i skolan? - Sommarlov
Har du varit i skolan idag? - Borde jag?


SKOLAN
Går du i skolan? - Inte nu
Har du varit i skolan idag? - Men nej


ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra
Har du piercat dig? - Ja

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Nån jävel som ringde fel
Vem ringde du senast? - Dadi
Vem sms:a till dig senast? - Martin 
Vem sms:a du till senast? - Martin


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Några månader sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - En timme sen typ

SPORT
Går du på någon sport? - Nej
I så fall, vilken/vilka? -
Trivs du med den sporten? 
Tyckte du att den sporten är rolig?
Gör den sporten dig glad när du hållde på med den? JA! :DDDDDDDDDDDDDDDD

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 22.57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se
Gillar du punk? - Nej
Vad har du på dig för underkläder just nu? - String o bh
Hur ser de ut? - Svart
Är du nöjd med livet? - Typ
Vill du ha barn? - Nej
Vill du gifta dig? - Nej
Vad ska du bli när du blir stor? - Nått som inte du ska bli


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej
I så fall, vilken låt för tillfället?- Men fucking ingen
Vad gillar du för musik? - Det mesta

KÄRLEK
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Ja
Gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Har du lekt med någons känslor? - Ja, för länge sen
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ett BRA förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Hur många har du varit kär i iår? - Kär och kär
Vem sov du senast bredvid ? - Emmelie HIHIHIHI
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Nämner inga namn
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Oj, jag vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej är inte lebb
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - HAHA nej!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Chinos.. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0