Hej jag har tråkigt

Eftersom klockan är över 12 så är det ju faktiskt söndag idag. Och det betyder att jag ska sova hos Elin. Min kväll har bestått av musik och oc, jag har kommit med förslag till pappa om hur vi ska göra om vardagsrummet, tar man min idé så blir det fan bra. Believe me. Jag har bara varit allmänt glad idag, pappa har aldrig velat ha katt tidigare men nu har han inget emot det, han snackar till och med om det med mig. Skolan blir väll ändå rätt chill när jag får gå med Ronja. Jag ska köpa nya kläder och en ny väska. Det är det jag har i tankarna. Har alla fina människor i mitt liv, som jag inte kan leva utan. Jag mår allmänt bra just nu.
~ natural

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0