I'm still waiting for you

Sista dagen hemma imorgon, det ni. Josefin kunde ju inte följa med, sorgligt nog.. hon skulle jobba :( Så det blir bara jag och pappa. MEN jag kommer hem på söndag och veckan efter ska jag träffa folk.. massa folk. Jag och Evelina har snackat om stan eller ngt, annars om det är fint väder nån dag kan jag tvinga med henne till gräsö. Sen ska jag träffa Linnéa och Emmelie, ett jävla måste! Så sjukt länge sen så det finns inte. Faan. Sen ska jag träffa Elin lite snabbt på måndag, vi ska göra en grej. ANNARS ÄR JAG LEDIG SÅ SMSA OM NI VILL HITTA PÅ NÅGOT. Lekerupptagen och grejer..
i början av sommaren, hur kan tiden gå så fort.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0