SANNING

~ Jag är aldrig nöjd
~ Nu är det bara en månad kvar av sommarlovet, sug
~ Jag har navelpiercing
~ Min naturliga hårfärg är blond
~ Jag längtar sjukt mycket till gran canaria
~ Jag börjar IT sam i höst, dock media inriktat
~ Jag ska börja sköta skolan
~ Jag dricker ur halva colaflaskor, sen slänger jag resten
~ Jag är livrädd för hajar, ormar och insekter
~ Jag har en sån fet jävla lust att dra ut, men ingen är hemma
~ Jag stör mig på folk som har damp 24 och låter det gå ut över allt och alla
~ Det värsta jag vet är falska människor
~ Jag har 2 kaniner
~ Jag hatar idrott, var med på 2 lektioner förra året och gick g ändå
~ Jag kan inte bada i sjöar eller hav i sverige, vattnet är brunt och jag måste kunna se botten
~ Jag har fallit baka till zonen " skit svårt att bli kär "
~ Jag hatar den här sommaren, det är aldrig sol fan
~ Jag har inte träffat min mamma på år och dar
~ Jag vill att klockan ska bli mer
~ Jag älskar mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0