Today

Dagens frisyr: nersläppt först, nu uppsatt.
Dagens klädsel: först sov t-shirt, sen skulle jag med pappa till ICA så det blev shorts och t-shirt.
Dagens accesoarer: armband, som alltid (går aldrig utan dom..) ?
Dagens smink: bara mascara faktiskt! va bara hemma idag så.
Dagens bästa: colaaaa... ? och att få mitt rum klart!
Dagens sämsta: att jag inte gjorde någonting. haha orkade inte!
Dagens köp: godis
Dagens sysselsättning: film, anki&ytte bland annat.
Dagens låt: massa olika låtar..
Dagens planer: ja... planerna för idag var ju inget egentligen.. nu är det att sova..
Dagens materiella vill ha: ringarrrrr och flerflerfler armband! (obsessed..?)
Dagens längtan: till sängen..
Dagens fundering: varför jag är så lat.. fast sov inget inatt, gick ju upp 6 också så.
Dagens beroende: film!
Dagens middag: det blev platt-potatis, café de paris sås och kött!
Dagens frisyr: utsläppt.
Dagens klädsel: shorts, tröja, strumpor och underkläder.
Dagens accesoarer: örhängen och navelsmycke.
Dagens smink: solpuder, mascara och eyeliner.
Dagens bästa: nyheten om gran canaria.
Dagens sämsta: städa.
Dagens köp: hårprodukter.
Dagens sysselsättning: städa och packa.
Dagens låt: olika.
Dagens planer: har packat klart typ så städa och duscha.
Dagens materiella vill ha: vet inte.
Dagens längtan: tills imorgon.
Dagens fundering: ingen aning.
Dagens beroende: powerking, jag som inte ska dricka det.
Dagens middag: bigmac plusmeny idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0