Det här skulle egentligen upp igår men ja..

Lovar du att vara ärlig? Ja
Fullständigt namn: Jenny Ahlström
Smeknamn: Det var blondie
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen speciell.
Beroende av: Ingenting alls right now
Vem behöver du mest just nu: Jag vet faktiskt inte
Vad tror folk om dig? Jadu det är väldigt olika, det finns ju folk som är väldigt negativa och tror på rykten och skit men lakk inte mitt problem bitches :)
Stämmer det? HAHA nej verkligen inte!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar int e göra sånt 
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv, sånt där blir så genomskinligt
Brukar du skratta för dig själv? Ja, faktiskt 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Pällar inte kolla
Var bor du? Uppsala 
Trivs du där: Ja, försår mig inte på folk som tror att andra ställen är ett paradis. Idioter finns överallt
Äger du några converse: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Comviq 
Är du allergisk mot något: Säkert, men inget jag kommer på nu
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Tar dagen som den kommer
Vem pratade du i telefon med senast? Frida
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg, hejdå antagligen?
Antal timmar sömn inatt: Vettefan
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Till skolan? Nej, men i gymnasiet blir det skärpning
När mår du bra: Om det har hänt nått bra
När blev du fotad senast: Don't really know
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Har ingen speciell sådär
Vad tycker du om fötter: Haha det är ju inte så att jag går och tänker på det
Vad saknar du: Värmen
Hade du en bra kväll igår: Ja
Favoritdryck på morgonen: Cola om jag ska vara ärlig
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött
Är du blyg? Beror på
Sysslar du med någon idrott: Nej 
Vill du hellre ha mail än brev: SMS
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, aldrig
Har du spytt offentligt: Har jag säkert
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vad skulle jag inte göra
Är du nöjd med ditt liv: Varför inte bara vara nöjd
Är du bortskämd: Det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: Släktträff
Vad är det värsta du vet? Folk som söker status och uppmärksamhet, väx upp 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket 
Vad behöver du just nu? Mat
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har ingen förebild och har aldrig haft
Vad längtar du till? Gran Canaria
Varför? Varför inte
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja
Vad är det finaste du fått? Vännerna
En speciell dag du minns: 13 juli 2009
Tycker du om någon just nu: Ja absolut
Om fem månader: Är det nästan julafton 
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Helst ingen
Gillar du golf: Inte det första man väljer..
Vilken tid gick du upp idag: Halv 9
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Det är natt
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Vet inte
Laddar du ner musik och film från Internet: Shut up
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Inget jag går och tänker på
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Men dryg? Fan vet jag
Vill du gifta dig: Oh no, not now
Vill du ha barn: Neje, inte nu iallafall
Solar du ofta: Nej, pallar aldrig
Är du bra på att laga mat: Nej gud nej
Gillar du att dansa: Ja
Är du bra på att sjunga: Får höra det
Är du flygrädd: Nej, inte längre
Hur vig är du: Inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Har ingen
Tror du på ett liv efter döden: No
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Ja usch
Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLL
Vilken ögonfärg har du: blå/grön/grå? 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes
Biter du på naglarna: No!
Röker du: Not anymore
Senaste låt du hörde: Oc låten
Vad gör du på helgerna: Kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0