With you baby, nothing is impossible

Fyfan va trött jag är, skojar inte. Vaknade runt halv 10 idag, efter att ha somnat om några gånger förståss och halva madrassen ligger på golvet. NAJS! Inte. Jag gick ut och la mig i solen vid poolen, sen sa pappa att vi skulle åka till stan så vi gjorde det, jag fick en klänning. Den vär väldigt fin, billig också. 149:- på h&m för er som ville veta, lägger upp en bild i slutet av inlägget. Men nu ska ni får veta mina stoora planer hör haha. Senare i livet ska jag flytta till Newport, ligger i usa för er som vill veta. Det är aldrig dåligt väder där, regnar 4 ggr om året, låter inte det peeerfect? Haha okej det här kommer troligtvis aldrig hända men dagdrömma kan man ju alltid. Men kommer det en chans så tar jag den!
dålig bild, ni får en bättre sen, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0