20 juni

Sov ju som sagt hos Ewelina inatt, i hennes husvagn. Vi snackade mest skit som vanligt haha, sen sltar det med att vi ligger och garvar sönder. Imorse fick vi tvinga upp oss själva typ kl 10 för jag skulle ta 11 bussen in till stan och möta upp pappa för att sen åka till tandläkaren :( Jag hade ett hål, SÅKLART hade dom tid så dom lagade det direkt, höll på att spy när dom sa det. Mitt första hål förfan :( Hemskt. Sen när dom var klara så var jag bedövad i halva käften och jag mådde dåligt för att jag inte hade ätit ngt, och det gick ju så bra att äta sen ( inte ). Men nu har bedövningen nästan gått ur och här ligger jag i sängen med en hel godispåse.. lyckat. Aja vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mimmi

asså... lärde du dig inget när du fick hål i tanden :o?

Du är bra galen du :D

2011-06-20 @ 15:53:12
URL: http://tyyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0