Detta fält måste fyllas i

Ja då var det kväll. Ska snart somna till ett avsnitt av oc I guess, längtar faktiskt tills imorgon. Längtar efter att få träna, nu ska alla muffinsar bort. Allt jag har lagt på mig under dagen. Sen ska jag städa också! Och jag vet inte hur jag vill göra med mitt rum. Funderar på att ta bort skrivbodet helt eftersom jag har flyttat min dator hit till sängen, så illa att jag kopplade in högtalarna här för ett tag sen. Och köpa ett tv bord eller ngt plus en ny tv och ha där skrivbordet står nu. Nått sånt. Sen ska jag ta bort min fula lampa jag har stående på golvet också. Gud, renovering.



gammal bild, men sådär såg mitt rum ut i september 2010
stor förändring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0