Ditt värde du har i mina ögon sjunker mer och mer för varje dag som går

Jag kan börja dissa mig själv, jag är så sjukt lättlurad. Allt börjar bra, sen skiter det sig och du skriver långa sms och verkligen ber om att få tillbaka mig. Såklart får jag skuldkänslor och tar tillbaka dig. Och jag trodde verkligen på allt du sa den här gången. Men nej nu har du förstört allt, igen.Du har ca 4 timmar på dig att höra av dig till mig, för imorgon är det försent. Det här är verkligen sista kvällen jag slösar bort på dig. Du vet vad jag gjorde för din skull, emot min vilja. Och du kan inte ens ta dig max 2 sekunder till att svara på ett sms. Inte ens det, du snackar inte som förut med mig, det känns som du inte ens vill ha kontakt längre. Imorgon är du bortglömd. En främling jag aldrig hört talas om. Den smällen får du ta nu, som du sa innan. Vilket du faktiskt inte menade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0