Ingen på denna jord skulle någonsin hitta ett hopp för oss

Fan vad jag älskar vädret, så sjukt underbart! Vi har inga skoldagar kvar, vilket jag trodde. Idag var det kunskapsskolans dag, aa vi torskade stooort men ingen pallade vara med eller kämpa tillräckligt. NOG MED BORTFÖRKLARINGAR. Vi slutade allafall runt 11 nån gång. Eller jag, Jossan, Fredrik, Oliver och Ragge gjorde det. Vi åt inte i skolan och pallade inte sista bg'n. Så vi drog till donken och mötte upp Bell :) Sen drog jag och Jossan vidare, gick runt och sådär tills klockanb var 2 då taggade vi hem. Och jag tänkte bada men det var alldeles för kallt för det. Så det sket sig. Vet inte om jag pallar göra ngt mer idag. Vet itne om jag är på bra enner dåligt humör heller :o Baaaaaaajs!!! Juste.. imorgon har vi sovmorgon till 10, ska bara ha massa aktiviteter tydligen och jag ska INTE vara med. Sitter väll i nått hörn och leker emo eller ngt tills vi slutar. Sista dagen imorgon.


tiden går så förbannat fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0