It must have been love

Ja imorgon är det ju nån cp dag med kunskap ( båda skolorna ). Känns ju sådär, eller jo bra faktiskt. För man behöver inte va med på aktiviteterna om man inte vill, jag ska såklart inte! ;) Men alla skulle tydligen ha svarta tröjor på sig så jag kommer gå i skit fula kläder imorgon :( Fett varmt med svart också. Men vet ni jag klagar inte! Jag måste köpa nya skor till skolavslutningen också. Jag köpte ju några för ett tag sen men jag ver inte om jag vill ha hög klackat. Kanske blir jobbigt. Vi får se! Annars ska jag ha nya skor ändå :) Men gud vad jag kommer med onödig information. Ha en bra kväll peoples så hörs vi imorgon!



bild från förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0