1 mars

Dagen har inte varit den bästa haha, pallar inte ta upp det. Men iaf, tog bussen imorse, duktigt av mig.. den går sönder mitt i allt så jag fick stå och vänta i 232532513 år på nästa. Så självklart kom jag försent. Men det gjorde inte så  mkt, jag och nårra till satt oss i cafeterian och åt frukost HAHA. Sen gick vi upp till ett grupprum och snackade om allt vi var rädda för, hajar där emot. Usch. Sen var det lunch, alla åt utom jag. Inte hungrig. Sen har jag bara jobbat tyska idag. Skit jobbigt. Men det var sista gången vi behöver gå till gammla kunskap, nu här vi tyska på våran skola igen. Lite tråkigt faktiskt, men skönt att slippa gå. Sen gick vi tillbaka till norra och chillade lite tills det var bg. Och jag sket i ph't. Fast jag satt kvar till 3. Nu är jag hemma, ny duschad och grejer. Hörs sen!

Ny bild...:s från 2009. Vadå fjortis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0