14 mars

BÄSTA DAGEN WOHO! Ehm nej. Jag kom i tid idag iaf, även om jag gick upp lite sent. Vi hade sovmorgon, jag och Evelina drog ner i cafeterian direkt, sen efter kunch gick vi upp och garvade åt fula namn, vi vek oss fan på mitten. Och då kommer min lärare och sätter sig med oss och jag bah oh no! han är inte ens arg för att jag missade so'n, nu måste det ju vara ngt? Sen kommer rektorn också och säger åt oss att gå ner till henne så vi bah; jaha? Vafan har vi gjort? :s Då har tydligen nån golat ner oss, är rätt säker på vem det är. Den personen får ta och skylla sig själv nu, du är inte heller felfri när det gäller sånt här, och även annat ;) Så aa, personen blir ju ägd. DAMP. Aja, sen gick vi ut och tog massa bilder också. Efter skolan drog jag till stan med Ronja i en timme typ, najs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0