2 mars

Idag höll jag på att komma försent till skolan, men pappa var snäll och skjutsade mig. Dagens humör har varit på topp. Kanske för att det inte har varit så kallt idag, man ser hur snön börjar smälta och solen har varit framme hela dagen. Kärlek! Har till och med gått på alla lektioner idag. Så sjukt duktigt. Aja, efter skolan kom Malin hem till mig, vi har ringt runt lite, varit ute, snackat och jag vet inte vad. Sjukt kul eftersom det var länge sen vi träffades. Därför har jag inte bloggat idag heller. Men aja, hörs senare!
jag och malin idag dårå

Kommentarer
Postat av: Malin aboow! ;*

Vackert att ja håller in fett mkt och har märken efter tröjan och byxerna xD men fett fina magar vi har jaao!

2011-03-03 @ 01:21:52
URL: http://achmedsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0