22 mars

Cp dag, hade nationella prov, det gick bra tydligen. Sen hade vi so också och jag fucking orkar inte. Sen gick jag och Sofia ner i matan, efter ett tag kom Evelina och Therese. Så jag och Evelina taggade ut direkt, satt oss på en bänk och rabblade upp massa minnen från dom gammla goda tiderna haha. Fyfan va kul. Sen gick vi in och Cariola haffa Evelina i trappen så hon blev intvingad på musiken, så jag drog upp på 5an tills hon kom tillbaka, men hon skulle dra tidigare :( Så jag drog på min bg tillslut och sen hade jag ph. Efter det drog jag till stan och träffade Felicia och Cornelia, fast hon taggade efter en halvtimme kanske? Sen drog jag och Felicia vidare, träffade även Dommi och Emmi på stan, sen Maxi, John & Victor lite snabbt för vi skulle typ tagga direkt. Och nu sitter jag här. Den här dagen kändes ändå fel på ngt sätt, aja!
osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0