29 mars

Chill dag eller vad? Stressade som fan imorse, hann nästan inte ens sminka mig så jag har sett ut som ett fucktard hela dagen. Jag mötte Evelina på centralen kl 9, vi tog bussen till fyrishov direkt, även fast vi inte var med hihi. Vi satt oss vid ett bord direkt och va skit hungriga så vi köpte en glass, sen pallade vi verkligen inte va kvar så vi smörade lite så vi fick dra. Tog bussen till stan, drog på kina resturang, kollade runt på massa kläder och lite fick jag med mig hem. Sen mötte vi Albin lite snabbt innan jag skulle dra, snackade med Jossan på bussen hem. Och på vägen från bussen träffade jag Ewelina så jag slängde in allt på rummet och packade ner min andra dator och tog med mig den till Ewelina och nörda the sims ( HAHAHAHAHAHAH ) Nu har jag precis ärit och ska dra tillbaka till Ewelina och fortsätta, ciao!
Sorry för mobil bilder :*
Spegeln mihihihihihiihhihiih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0