4 mars

Inte världens bästa dag haha. Försov mig en halvtimme men det gjorde inte så mkt, vi hade tydligen bara haft nått möte med rektorn som inte va så viktigt. Så jag gick ner med lite folk i cafeterian och satt där ett tag tills jag fick reda på att en viss person va på våran skola, haha jag satt och skakade i en halvtimme sen smsade Evelina och sa att jag skulle möta henne vid bussen så jag gjorde det. Vi snackade lite och grejer och gick tillbaks till skolan. Vi gick ner till matan och kollade på maten, aa det räckte väll sen va vi på 4an en hals sekund senare. Vi satt oss i ett grupprum och deppade sönder resten av dagen. Sen hade vi bg på slutet, satt och snackade bort tiden med Sofia, sen tog jag bussen hem och nu ska jag och pappa åka och köpa nya skor till mig, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0