6 mars

Nu har jag kommit hem haha. Jag mötte upp Elin och Andreas vid gottsunda centrum igår, jag och Elin drog hem till henne och åt och grejer, sen vidare till en kompis och ja haha, ska nog inte gå in på det. Vet inte vilka som läser min blogg så haha. Men det var rätt kul ändå! Sen drig jag och Elin hem till henne och gick och la oss direkt. Så jävla trötta som vi var. Sen vaknade vi runt 9 och va lite sådär döda. Sen kom pappa och hämtade mig. Har inga bilder tyvärr, tror inte vi tänkte på det just då. Hörs..
ewe och jag igår

Kommentarer
Postat av: ewelinaaa

haha fett najZ att håret flyger hit & dit ;p<3

2011-03-07 @ 20:43:16
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0