8 mars

Helluu. Skoldagen var helt okej. Jag försov mig som fan imorse men pappa va snäll och skjutsade mig så jag kom jävligt bra i tid. Jag gick ner i cafeterian direkt med Sofia, vi satt och snackade om massa skit haha! Ända till lunchen, FETT GOD MAT IDAG MÅSTE JAG SÄGA, blev fan kär när jag såg den. Aa så jag goffade i mig rätt mkt, tjockis. Så jag ska träna snart. Sen kom Evelina tillbaka från idrotten så vi jobbade ett tag tills Anna försökte tvinga in henne på svenskan men vi sprang där ifrån, ner till matan. Där satt vi i lite över en timme och snackade. Sen var jag tvungen att dra upp till ph't. Jag fick börja så jag inte skulle smita iväg haha.. min lärare känner mig. Fick inte så mkt skäll faktiskt :D Bara att jag måste ta tag i skolan ordentligt nu, och han har fan rätt. Aja men jag drog lite tidigare idag. DET ÄR SOL UTE FÖRFAN! Löööv it.
sliten tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0