9 mars

Skit dag egentligen haha men whatever. Jag, Jossan och Sofia drog ner i matan, satt där i ett tag, sen drog Sofia medans jag och Jossan satt kvar och pratade om hundar faktiskt haha! Sen var det lunch, fett gott idag igen. Sen drog jag upp till Evelina, det var typ då allt skit började. Man kan inte komma till en ny skola och tro att man kan ta över, vilket en viss person gör. Men det var hon som började glo snett så hon får ju allt skylla sig själv! ;) Ööh sen satt jag och Evelina och garva åt våran förjävliga humor. Som egentligen suger, men bättre det än att inte ha ngn alls. Sen är jag sur på massa folk nu.. kan inte alla i världen bara vara vänner istället. FETT SKÖNT DET SKULLE VARA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0