roliga svar, men har damp.

Kärlek
är du kär? – Inte det minsta egentligen. 
vem isf? – 
har du dumpat någon? – Ja.
har du blivit dumpad? – Ja.
du har verkligen varit kär? – Skoja inte.
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - Ja, faktiskt. 
är du rädd för kärleken? – Mjo, eller asså, nej. 

Badgirl / badboy

har du rökt? – Ja. 
har du varit full vid fel tidpunkt – Säkert, eller ja, en gång. 
har du varit otrogen? – Nej.

har du haft camsex? – Nej.

har du spelat klädpoker? – Inte direkt va. 
tycker du att det är coolt att supa? – Haha seriöst, nej. 

Utseende
hur lång är du? – 1.68 typ? 
ögonfärg? – blå/grå.
hårfärg? - Brunt.
stil? – Köper det jag tycker är fint, så vad ska jag kalla det? 
är du nöjd med ditt utseende? – Nej, även fast jag kan spela så jävla självsäker ibland. 
är du mogen? – Fett mogen.


Fritid
du har varit på läger? – Yes. 
du skriver låtar/dikter? – Nej inte direkt. 
du spelar handboll/basket?- Handboll förut, men har slutat.
är med vänner? – Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0