11 maj

Bajs dag ohyeah. Det började med nationella, 100 minuter max. Satt hela tiden. Aa mer än halva tiden gick åt till sista talet. Och jag fick aldrig ut svaret. Men det blev jävligt mkt uträkningar så det ger väll lite poäng iaf. Aa ska jag va helt ärlig gick det här provet bättre än det förra. Efter det drog jag ner och åt med söta människor, sen upp och mötte Evelina, Therese och Felicia, va med dom tills jag hade no... skit tråkigt, sen skulle Evelina tagga hem för hon inte mådde bra, stackarn! :( Aja, Jag, Sofia, Jossan och Emil är lite sär barn så vi fick sitta me Kärran ett tag och snacka om tidningar. KUL! Not. Sen vare bg på 4 pers typ, efter det drog jag ner i cafeterian med Sofia och Jossan och laddade mobilen, sen kom Ronja till min skola så hon, jag och Jossan drog till stadsparken ett tag, sen skulle Jossan träffa sin lilla bebis Hahaha så söt! Så jag och Ronja va kvar ett tag, taggade hem nån timme efter och nu sitter jag här med godis och Energidricka, 2 ST TILL PK I KYLEN FETT LYCKLIG VAD?! Nej nu ska jag fan träna.. eller snart, vi hörs bitches!


ta mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Malin

tider det<3

2011-05-13 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0