16 maj

Oj då här uppdaterar man bra * hoooost *. Det här har för det mesta varit en skit dag, totalt. Det börjar med att jag kom försent till skolan. Och ja vi hade skola idag pga att vi fick längre påsklov. Men jag hade gärna varit hemma idag. Missade so'n. Mötte Evelina på 2an och drog ner och åt direkt. Sen satt vi vid datorn ett tag tills jag hade idrott. Det var rätt chill ändå, orientering. Man sprang 2 och 2, eller aa kontrollerna skulle man sätta ut själva sen skulle man byta med varandra. Efter det drog jag tillbaks till skolan. Satt på 5an och va helt emo över en sak. Satt där i 20 minuter kanske tills pappa kom och hämtade mig så drog vi till donken, sjukt gott. Sen hann jag vara hemma i 2 timmar och då drog jag ut och sprang med Frida. Skulle blivit 5 kilometer men vi sprang vilse, det blev kortare, men hårdare träning. Bra där. Men måste nog träna på riktigt imorgon för att det ska bli ngt resultat till sommaren. Och jag hoppas verkligen det blir varmare nu igen eftersom solen tog sig fram idag. Niiiz. Ciao!


haha Blondie så söt :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0