17 maj

Flitig dag, hemma. Skoldagen var helt okej faktiskt. Kom försent till skolan, eller typ 9 så jag missade bara bg'n. Drog ner i cafeterian med Sofia, Jossan, Ragge och Victor. Efter ett tag drog jag och Sofia upp och " pluggade " tills det var lunch. Efter det drog vi till ett cp rum och satt oss. Sofia och jag, det slutade med att vi var typ 700 pers där inne. Jag, Sofia, Jossan, Ragge, Fredrik, Oliver, Victor, Jacob & Gustav var med ett tag. Sen satt det fler utanför. Efter ett tag drog jag, Sofia och Jossan iväg på nationella, muntligt i matte. Gick väll sådär känner jag. Sen tillbaka till cp rummet, där alla satt och nördade spel på mobilen så vi gjorde också det. Fast då var det typ bara 3 kvar när vi kom tillbaks. Sen drog alla utom jag och Jossan, då kom Markus och förhörde oss på so provet som vi har imorgon. Inte fan kunde jag ett skit. Sen hade vi som sagt ph efter skolan. Ola skyndade sig för en gångs skull. Tog halv 4 bussen med Ronja och Frida, när jag kom hem satt jag vid datorn ett tag. Resten av tiden gick åt till plugg. Behövdes verkligen. Först lite matte sen fixade jag svaren till so provet imorgon och jag hoppas det är på slutet av dagen. Verkar skit svårt. Aja, nu ska jag duscha sen ska jag ägna resten av dagen till plugg. Ciao.



ta mig tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0